Koktajl arbuzowo ogórkowy

Na upały najlepszy arbuz z ogórkami! Ja swój arbuz wcześniej wrzuciłam na parę godzin do zamrażarki, dzięki temu po zmiksowaniu miałam mocno zimny napój, od razu gotowy do picia. Można też arbuza nie mrozić a napój schłodzić po zmiksowaniu. Bardzo polecam, to naprawdę orzeźwia.



składniki  
250 g obranych zielonych ogórków
600 g miąższu arbuza 
1 łyżeczka startego imbiru
+ woda mineralna - wg uznania


Przygotowanie
Arbuz zamrozić. Najlepiej przed zamrożeniem wyjąć wszystkie pestki, ja niestety tego nie zrobiłam i wyjmowałam pestki już po wyjęciu z zamrażarki. Zamrożone kawałki arbuza wraz z obranymi ogórkami i imbirem  wrzucić do blendera i zmiksować. Można uzupełnić zimną wodą Podawać bardzo zimne. Smacznego!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Jeśli zostawiasz komentarz jako użytkownik anonimowy, podaj, proszę, imię lub pseudonim. Pozdrawiam

Copyright © 2013-2019 Stare Gary